Thursday, December 9, 2010

saya bosannnn...

assalamualaikum...hye3...aku da lupe la nh entry ke berapa untuk hari nh...aku tersangatlah bosan di kala bulan mengambang...haha...apewla aku merepek...tdi kan aku tgok cter national geographic pasal puting beliung...haha...itu pon nak cer kan aku nh...so what?ade aku kesah???bla..bla..bla...ok start to be serious...mmm...ibu,kakak nk rm 2 bole?eh2...bukan 2 ringgit lah...tp 200...huh?nk buat apew?kakak nk bli brg skola...nh kan tahun last kakak...huhuh...nk smgt sikettt...boleh la ibu....last je thun nh dpn na skola...plissssssssss3...akak da buat pembentangan bajet da...haha...tp ini jawapan ibu aku:kalau hang nk 200 hang x payah ikut ibu pegy kl...adohhhh...mcm mnew nh ea?tulun la aku sutun...last year ingat nk bersemangat sikeddd lahhh...adoiyai....tp ntahla..kalaw dapat2 la..kalaw x dpt...huhu...menangis berlagu irama nasional la akuhh...haha...jgn pk aku mate duitan plak...aku cume nk something different for the last year..huhhh...i hope sgt dat i akan dpt that money...mmm...adoi...k la dudes..i nak berhibernasi jap kt dlm sarang ular i...:)...salam satu dunia...:)...assalamaualaikum...renung-renungkan dan selamat beramal..:)

No comments:

Post a Comment